Élő menet Oroszország Nagydíja - Szocsi

. Élő menet Oroszország Nagydíja - Szocsi .

nagydíja

. Élő menet Oroszország Nagydíja - Szocsi .

Közreműködés: szárnyak »2017. április 30., vasárnap 18:41

@ Hape
A teljesség kedvéért:
Az első gyors Q3 kör Kimi: 1: 33.253 (33.873-32.065--27.315)
Második gyors kör: 1: 33.713 (33.835–32.053–27.825)
A legjobb kör a legjobb három szektor mindegyikéből: 1: 33.203

Az első gyors Q3 kör Bottas: 1: 33.289 (33.624-32.118--27.547)
Második gyors kör: 1: 33.371 (33.645-32.050--27.676)
A legjobb kör a három legjobb szektor közül: 1: 33.221

Hova dobta Bottas a tisztább oszlop két tizedét utolsó körében?

. Élő menet Oroszország Nagydíja - Szocsi .

Közreműködés: LucaF1 »2017. április 30., 19:15

Bottas volt az egyetlen, aki mai munkára késztette az USA-t.

Az alákínálás a Ferrari előnyeit hozta volna. A Supersofton nagy előnye volt, körönként legalább 0,6 másodperc. Kimi rögtön a 37-es években volt, míg Bottas kopott gumikon a végén alig állt 1:40 alá.
És Vettel 3 másodpercig volt rajta.

Szóval, alulmaradva. Ha Bottas 2 körrel később jön, 4-5 másodpercet veszít, és Vettelnek vége. Ha 1 körrel később jön, akkor Vettel előtt jön ki, ha minden megfelel.
Aztán Vettel továbbra is az autó diffúzorában lóg, ami sokkal gyorsabb a szuperkivonatokon, és nem kell 5 másodpercig újra utolérnie.

De akkor Vettelnek nem lettek volna frissebb gumijai? A fing nem számít. Kimi sokkal korábban jött, és még mindig gyors volt. A Ferrari csak úgy ment, mint a tűzoltóság a piros gumikkal.

Ennek ellenére el kell mondani: Bottas egész hétvégén kiemelkedő volt. Szenzációs. Vettel és Kimi normális, Bottas kiemelkedő teljesítményt mutatott.

Hamiltonnak esélye sem volt. Fél másodperccel lassabban Q-ban, mérföldnyire a másik 3-tól. Az Ultrasoft csak lépést tartott Kimi-vel, aztán hihetetlenül lassan. Megdöbbentő.

Nagyszerű versenyző, aki teljesen megszívja egy hétvégét. Ezt ritkán látja.
Mikor volt Schumacher ilyen hétvége? Kína 2004 talán.
Silverstone 2003 azért sántikált, mert a Bridgestone 2 különböző típusú gumit próbált ki a Ferrarikon.

Jó Vettelnek, Hamilton visszavág. Kár nyerni. Lássuk, ki áll előre Barcelonában. Tegyük fel, hogy az 1. szektor Mercedes, a 2. szektor kiegyensúlyozott és a 3. szektor a Ferrari.

. Élő menet Oroszország Nagydíja - Szocsi .

Közreműködés: 1502 »2017. április 30., 19:28, vasárnap

Nagyszerű sofőr, aki teljesen megszívja egy hétvégét. Ezt ritkán látja.
Mikor volt Schumacher ilyen hétvége? Kína 2004 talán.
Silverstone 2003 azért sántikált, mert a Bridgestone 2 különböző típusú gumit próbált ki a Ferrarikon.

. Élő menet Oroszország Nagydíja - Szocsi .

Közreműködés: szakadár »2017. április 30., 19:45, vasárnap

. Élő menet Oroszország Nagydíja - Szocsi .

Közreműködés: Schumi_Fan_1990 »2017. április 30., 19.50

Idézet: Eredetileg a LucaF1 készítette:
Mikor volt Schumacher ilyen hétvége? Kína 2004 talán.

Igen, ez igaz. Bár el kell mondanod, hogy a feszültség valószínűleg kissé kikerült azután, hogy a pilóta és a konstruktőri cím már egyértelmű volt.

De sok minden történt Hamiltonért Szocsiban, és ezen a hétvégén semmi esélye nem volt. Ez kirívó volt, de nagyon nem akarok panaszkodni emiatt.

. Élő menet Oroszország Nagydíja - Szocsi .

Közreműködés: LucaF1 »2017. április 30., 19:52

. Élő menet Oroszország Nagydíja - Szocsi .

Közreműködés: szakadár »2017. április 30., 20:15

Hasonlítsa össze a Mercedest a Williams-szel és a Force Indiával, körönként 2 másodperccel lassabb autókkal: a legnagyobb sebesség tavaly átlagosan 5 km/h-ra van a leggyorsabbaktól, idén: nincs különbség! Most képzelje el, hogy a Mercedes annyival kevesebb szárnyat vezetne, hogy ugyanazokkal az időkkel járjanak, mint a Williams és a Force India, mennyivel lenne még magasabb a végsebesség? Valami nincs rendben ezzel a számítással, mert feltételezned kell, hogy a Mercedes valamivel több szárnyat hajt, mint a Ferrari, tehát nem az, hogy alacsony erõsségû beállításokat használj.

Ez a motor fölényét mutatja.

Visszapillantás: a V10-korszakban szabad szemmel láthatta, hogy a BMW a legerősebb motorral rendelkezik, a hátsó szárny egyszerűen meredekebb lett, mint a verseny, és megengedhette magának. A V8-korszakban azonban a motorok kevésbé voltak fontosak, az RBR vállat vonhatott, tekintve a motorterület lemaradását. De a turbókorszak óta, különösen ebben az évben, a motor ismét fontosabbá vált, és ez megmenti az imho Mercedest a fulladástól.

Ez volt a legnagyobb vicc ma, egyedül a sor elejétől a végéig 3 tizedet nyert meg, a Barcelona nem jöhet elég hamar.

és Monacót is: de mindig nehéz felmérni - elméletileg a Ferrarinak kell elöl lennie: a rövidebb tengelytáv és a motor nem annyira fontos. Az RBR is újra bekapcsolódhat, de ezt a versenyt végre meg kell szüntetni.

[2017. 04. 30., 20:26: Hozzászólást szerkesztette: Dissident]

. Élő menet Oroszország Nagydíja - Szocsi .

Közreműködés: szakadár »2017. április 30., 21:15

a görbe közepén
---

fogalmam sincs, hogy elég lett volna-e Vettel számára, ha a verseny 1-2 körrel hosszabb lett volna.

Azok a pozitív dolgok, amelyeket magaddal vihetsz, szintén nem annyira fontosak:
1. Versenyképes volt egy abszolút Mercedes pályán, ahol minden más csapat túl jót és rosszat gurított (lásd Red Bull, 1 perc rés!)

2. A Mercedesnek mindent meg kellett adnia a győzelemhez

3. 13 ponttal Hamilton, a tényleges versenyző előtt (várjon és nézze meg, hogy telik a szezon hátralévő része)

4. Barcelona = a Ferrari előnye, a Monaco ismeretlen -> A Ferrarinak meg kell őriznie a bajnoki vezetést a következő 2 futamon, majd a további fejlemények döntenek arról, ki érvényesül.

[2017. 04. 30., 21:24: A hozzászólást szerkesztette: Dissident]

. Élő menet Oroszország Nagydíja - Szocsi .

Közreműködés: lulesi »2017. április 30., 21:34

1-3. Pont, egyetértek veled, de először meg kell néznünk, hogy a Ferrari előnyben van-e Barcelonában.

Az viszont vitathatatlan, hogy a Mercedes egy gombnyomással 50-100 extra hp-t képes leadni:

- Ez azt jelenti, hogy a Mercedesnek óriási előnye van abban, hogy minden pályán kvalifikálja magát

- Előnyök a rajtnál, különösen, ha az első kanyarig hosszú az út

- Előnyök az SC fázis utáni újraindításkor


P.S. Szocsiban Vettel 2 körrel a vége előtt bejutott a DRS ablakába. Láthatta, hogy Bottas még mindig gyorsabb volt DRS nélkül, mint Vettel, aki DRS-sel.

Ellenkező esetben Bottas hideg mosollyal legurult volna Vettel mellett.

[2017. 04. 30., 21:42: Hozzászólást szerkesztette: lulesi]

. Élő menet Oroszország Nagydíja - Szocsi .

Közreműködés: szakadár »2017. április 30., 21:47 vasárnap

Sotchi kezdettől fogva idegen volt, inkább a Mercedest részesítette előnyben. Valójában ez rendesen ment: minél közelebb jön a verseny, annál nagyobb a tapadás a pályán, és annál jobb lesz a Mercedes, és ma 5 fokkal melegebb volt, mint tegnap, az első lépésnél látta, hogy nézhet ki a Mercedes illik. Akkor már csak az a 3-4 tized van, amit már Melbourne után sejtettem.

Barcelona kevésbé rejtély, két megálló a szabály, az abroncskopás is de facto magasabb, és a Ferrarinak ott erősebbnek kell lennie, mint eddig bármely más pályán - csak az apróságok a meghatározóak, várnunk kell, megnézzük, hogy a beállítások és a gumik megfelelőek-e./Az egyensúly megfelelő lesz, mivel még apró gyengeségek is azt jelentik, hogy a másik előrébb jár.

A Ferrari ma nem volt elég bátor a stratégia szempontjából, ha ez lett volna az első esély a győzelemre ebben a szezonban, akkor valószínűleg megtenné. a bátorság, hogy behozza Vettelt a 20–22. Összességében a lehető legnagyobb mértékben megnehezítette az életet maga számára. A Ferrarinak alaposabban meg kell vizsgálnia, hogy például a rajtnál miért kerülsz folyamatosan a kerékgörgőbe, függetlenül attól, hogy az oldal tiszta vagy piszkos-e, Vettel válaszideje ma nem volt az oka, de a fedélzeten hallani lehetett, hogy nem az 50-100 km/h tartományban van optimálisan ment.

Egyetértek Vettellel is, a pole-nak jutalomnak kell maradnia, de ha az út az első kanyarig tart, mint itt, akkor egy szép csúszásirányuk van mögötte, talán a kezdő és a célvonalat kellene elmozdítania 100-200 m-re hogy csak akkor jusson el, ha jobban indul. 100 m-rel kevesebb "futás" elég lett volna ahhoz, hogy Vettel ma érvényesüljön a 2. kanyarban.
2015 kezdete
2014 kezdete
Amint láthatja, ugyanolyan jó kezdéssel elkerülhetetlenül párharc következik, amelynek köszönhetően a lengyel ember szinte rohadtul jobban indul, mint a 2. és a 3. - a rajtvonal tetszés szerint beállítható, így nincs automatikus előny. mert a 2. és a 3. az.

[2017. 04. 30., 21:59: A hozzászólást szerkesztette: Dissident]

. Élő menet Oroszország Nagydíja - Szocsi .

Közreműködés: Felhasználónév »2017. április 30., 22:32

Idézet: Eredetileg a LucaF1 készítette:
Az alákínálás a Ferrari előnyeit hozta volna. A Supersofton nagy előnye volt, körönként legalább 0,6 másodperc. Kimi rögtön a 37-es években volt, míg Bottas kopott gumikon a végén alig állt 1:40 alá.
És Vettel 3 másodpercig volt rajta.

Szóval, alulmaradva. Ha Bottas 2 körrel később jön, 4-5 másodpercet veszít, és Vettelnek vége. Ha 1 körrel később jön, akkor Vettel előtt jön ki, ha minden megfelel.
Aztán Vettel továbbra is az autó diffúzorában lóg, ami sokkal gyorsabb a szuperkikötőkön, és nem kell 5 másodpercig újra utolérnie.

De akkor Vettelnek nem lettek volna frissebb gumijai? A fing nem számít. Kimi sokkal korábban jött, és még mindig gyors volt. A Ferrari csak úgy ment, mint a tűzoltóság a piros gumikkal.

Ha a szükséges csapatsorrend vezetett volna, és Bottas a P4-ben, a Ferrari megcsinálta volna az alulmaradást Vettel/vel.

Idézet: Eredetileg a LucaF1 készítette:
Kár nyerni.

Nagyon valószínű, hogy a mai eredmény kevésbé árt a Ferrarinak, mint egy Vettel-győzelem, alulexponálva a P2-n. Tehát Lottónak és a fül nélküli nyúlnak néhány nap áll rendelkezésére, hogy újragondolja a csapat sorrendjét.

ROSy mindenütt hiányzik. Leginkább azonban a gyenge társnak hiányzik.