Bűnös lelkiismeret- (Fogyókúra és fogyás - 2. oldal
Re: bűnös lelkiismeret:-(
nak,-nek Lorak »2010. február 01. 15:59

Azt mondtam, hogy szándékosan sokkal alacsonyabb hiányom van. És azt is mondtam, hogy a lelkiismeretem nem az EGY újratöltés miatt zavar, hanem az a tény, hogy így volt, és mellesleg csak rövid ideig. Már megvan a válaszom, és nem lovagolok a diétán, csodálatosan működött. ^^
És nem azért ettem, amit ettem. először olvassa el a szálat ^^
Nem tudom, de nem rajongok az olyan dolgok elhúzásáért és kezeléséért, amelyeket nem ismerek a futószalagon a futószalagon.
köszönöm a hozzászólásokat ^^
Hogyan kap minden nap GK-t? Ez teljesen helytelen lenne, függetlenül attól, hogy diétázunk-e vagy sem.
Re: bűnös lelkiismeret:-(
nak,-nek svenwise »2010. február 01. 16:12
1) Nem panaszkodtam étrendjére, nem vagyok alapvető ellenzője a nagy kcal-hiányoknak
2) GK minden nap, mert egyrészt annyi kcal-t fogyaszt, és könnyen nagy hiányt hoz létre, másrészt, mert a test jelzi, hogy feltétlenül meg kell tartania az izmokat. a 912 HST stílusában.
Re: bűnös lelkiismeret:-(
nak,-nek P.P. »2010. február 01. 16:15
Re: bűnös lelkiismeret:-(
nak,-nek Lorak »2010. február 01. 16:18
svenwise írta: 1) Nem panaszkodtam a diétádra, nem vagyok a nagy kcal-hiány alapvető ellenzője
2) GK minden nap, mert egyrészt annyi kcal-t fogyaszt és könnyen nagy hiányt hoz létre, másrészt, mert a test jelzi, hogy feltétlenül meg kell tartania az izmokat. a 912 HST stílusában.
ha mindennap csinálsz gk-t, akkor jelzed a testednek, hogy hosszútávon túlzottan tornázik, és még le is törik ... és a diéta alatt érthetõleg egy kicsit hosszabb a regeneráció is. minden nap gk, és rengeteg üzletet folytatsz, el tudom képzelni. a nem edzésnapokon több a kardió.
Ezenkívül, ha diétázik és csökkenti a kfa-t, nincs értelme a kcal elégetésével a testmozgás során, mivel akkor "örökké" meg kell tartania a kcal-t a testmozgástól, hacsak nem változtat valamit a diétájában, és meghatároz valamit a konyhában nem a stúdióban . ez fenntarthatóbb lenne.
ami bejön, vagy megéget, vagy létrejön. és miért teszik fel az izmok felépítéséhez a drága trainigsenegrie-t nagy mennyiségben carido-ban, hogy megégessenek valamit, amit nem is kell feleslegesen felvenni.
na jó . a panasz a másik poszton volt a kutyával és a deim kövével, amit félreértettem.
így: . félreértette
Re: bűnös lelkiismeret:-(
nak,-nek Lorak »2010. február 01. 16:22
igen, de nem akkor, ha a glikogénkészletek üresek.
Természetesen a felesleges félkövér betűvel van feltüntetve, de újratöltés vagy diéta esetén az emlékezet üres
és amennyire tudom, a test a következő sorrendben teszi
1. Töltse ki a glikogénkészleteket
2. töltse ki a zsírsejteket
3. alkalmazkodni az új étrendhez, és mindent előtérbe hozni (de az 1. és 2. párhuzamosan fut)
Vagy tévedek?
étrendemen, ahol az üzletek nem éppen tele vannak, nem vagyok túl 1-n.
Szeretek tanítani és elmagyarázni nekem, ha valami nincs rendben. de eddig tudta.
Re: bűnös lelkiismeret:-(
nak,-nek Lorak »2010. február 01. 16:26
oli744 írta: Lorak,
jó lenne, ha a diéta után feltennél egy kis élménybeszámolót. képek és adatok az összehasonlítás előtti/utáni adatokkal természetesen ideálisak lennének. A fogyókúra sikeres teljesítése ilyen kevés kalóriával mindenképpen megér egy kis jelentést!
Megtettem, de most szinte az összes adat hiányzik, mert eltűntek.
A diéta nagyon hamar véget ér. Archiváltam egy hónap múlva.
A végén meglátom, hogyan tudok összeállítani belőle valami olvasható és beszámolhatót.
Re: bűnös lelkiismeret:-(
nak,-nek svenwise »2010. február 01. 16:36
Lorak ezt írta:
ha minden nap fizikai testmozgást végez, akkor jelzi a testének, hogy hosszú távon túlzottan edzi, és ez még megalázóbb.
Ezenkívül, ha diétázol és csökkented a kfa-t, nincs értelme a kcal elégetésével a testmozgás során, mivel ezután "örökké" meg kell tartanod a kcal-t a testmozgás során, hacsak nem változtatsz valamit a diétádban, és meghatározol valamit a konyhában nem a stúdióban . ez fenntarthatóbb lenne.
1) a fontos szavak "hosszú távon". googel 912 HST, akkor meg fogja érteni a koncepciót
2) Úgy próbálnám elérni a hiányt, hogy többet edzek, ahelyett, hogy kevesebbet ennék:
http://www.team-andro.com/g-flux-der-au. rpers.html
Re: bűnös lelkiismeret:-(
nak,-nek Lorak »2010. február 01. 16:39
Re: bűnös lelkiismeret:-(
nak,-nek Lorak »2010. február 01. 16:43
Gugliztam, és nem hiszek a HST-ben. ez nem fenntartható, mondod magad, ez hosszú távon nem fog semmit tenni.
Tehát mit kapok, ha növelem a forgalmat a HST-vel, ezáltal többet érek el az égés során, de a diéta után kihagyom a HST-t, és a forgalom ismét csökken. Valami ilyesmi vezet ehhez a jojó effektushoz, bárhol állítólag a test lenne a hibás. Ahol a valóságban az van, hogy nagyon gyakran keresték meg, de nem mindig tévedtek.
Nem csinál semmit. Valamikor újra ki kell kapcsolnom a HST-t, mert biztosan nem építek vele izmokat. Aztán megint kevesebb kalóriát égetek el, javaslata szerint nem sok minden történt volna a konyhában, és a kilók visszajönnek.
Véleményem szerint a meghatározás a konyhában történik, mivel itt kezdődik minden túlsúlyos, alulsúlyos és minden rossz étrend. Tehát miért ne dolgozna a gyökereken, ahelyett, hogy metszené a gyökerektől függő leveleket?
Természetesen a sportnak is jó része van, és ezt jól kell csinálni. De ez egy szükséges és számomra kedves kiegészítő, de nem ez a fő lényeg, amelyből egy étrendet kell alkotnia.
Re: bűnös lelkiismeret:-(
nak,-nek P.P. »2010. február 1. 17:02
igen, de nem akkor, ha a glikogénkészletek üresek.
Természetesen a felesleges félkövér betűvel van feltüntetve, de újratöltés vagy diéta esetén az emlékezet üres
és amennyire tudom, a test a következő sorrendben teszi
1. Töltse ki a glikogén készleteket
2. töltse ki a zsírsejteket
3. alkalmazkodni az új táplálkozási helyzethez, és mindent előtérbe hozni (de párhuzamosan fut az 1. és 2. ponttal)
Vagy tévedek?
étrendemen, ahol az üzletek nem éppen tele vannak, nem vagyok túl 1-n.
Szeretek tanítani és elmagyarázni nekem, ha valami nincs rendben. de eddig tudta.
pontosan így gondoltam, de az előző hozzászólásodban ez úgy tűnt, mintha végtelen kcal-t tudnál bevinni egy újratöltési napon anélkül, hogy zsíroznál
Re: bűnös lelkiismeret:-(
nak,-nek Lorak »2010. február 1. 17:06
Re: bűnös lelkiismeret:-(
nak,-nek P.P. »2010. február 01. 17:11
mi a helyzet a zsír visszanyerésével az újratöltésekben?
elméletileg csak kh-ból kell állniuk.
Re: bűnös lelkiismeret:-(
nak,-nek Lorak »2010. február 1. 17:20
Nem igazán tudom. Figyelem a szénhidrátokat, a zsírokat megfelelő mennyiségben.
Spontán azt mondanám, hogy energiatermelésre is használják, de a zsírsejtekben csak gyorsabban tárolható, mint egy speciális étrend-kockázati felár, mivel a glikogénné való átalakulás valamivel metabolikusabb és ATP-intenzívebb lenne. De nem tudom pontosan, hogyan működik a test ilyen pillanatokban. a zsír mennyiségétől függ.
Itt az ideje egy okos táplálkozási modnak! Gyere repülni Mod és megoldani a problémákat!
Re: bűnös lelkiismeret:-(
nak,-nek Dirty_E »2010. február 1. 17:35