Online marketing gyakorlati blog 2014

Értékesítési menü (bemutató)

2014. október 2., csütörtök

Tizenhetedik nap: WebmasterTools

Ralf videói a Webmestereszközökön

gyakorlati

2014. október 1., szerda

Tizenhetedik nap: szalaghirdetések és Google Adsense

A Wordpress segítségével az egyes oldalakat jelszóval lezárhatja további programok nélkül.

Dropshipping.de:
Együttműködés egy bolt nélküli értékesítési weboldal és egy valódi online bolt között. A honlapján keresztül létrehoz egy kvázi online boltot, de az üzleteket továbbítják a partnerhez (valódi online bolt).

Elérhető áramköri partnerként az InteractiveMedia vagy a SevenOneMedia segítségével.
A reklámszalagok mindig rendelkeznek követéssel.
A nagyvállalatok inkább az InteractiveMedia-t használják, nem pedig a Google-t az alak meghatározásához

Banner alakzatok:

  • Teljes szalaghirdetés vagy teljes méretű szalaghirdetés (kicsinek tűnik, mert elavult és a felbontás alacsonyabb volt)
  • Supersize
  • Felhőkarcoló
  • Téglalap
  • Négyzet
  • Tapéta
  • PagePeel vagy PeelAd
=> Multimédiás szalaghirdetések: Összeadás, több programozási rendszerrel létrehozott szalaghirdetések -> összetett hatások és megjelenítési formák

Az InteractiveMedia árjegyzékei azokról a kezdőlapokról, amelyeken elhelyezheti hirdetési szalagcímét.

Mennyibe kerül egy szalaghirdetés havonta?
Például.

Látogatások: 3 000 000/hó
Banner költségek: 85 euró/CPM

3 000 000: 1 000 x 85 = 255 000 euró = a szalaghirdetés költsége havonta

Mikor éri meg a szalaghirdetés?
Például.
Ólom konverziós arány (potenciális árfolyam)
Értékesítési átváltási arány (vevői ráta)

A hirdetési hely ára: 250 euró
Megjelenítések (látogatások a helyszínen)/hó: 260 000
Ügyfél értéke (kérés): 100 euró
=> 2,5 új ügyfél, hogy érdemes legyen (BreakEvenPoint)

Legrosszabb esetszámítás:
1% CTR = 2600 látogató
1% LCR = 26 vezet
1% SCR = 0,26 vásárló
=> 100 x 0,26 = 2,6 euró ------ >>> nem éri meg!

10% LCR = 260 vezet
1% SCR = 2,6 vásárló
=> 100 x 2,6 = 260 euró ------> megéri

GoogleAdsense:
jelentkezni/el kell fogadni
Kiegészítés a GoogleAdwordshez

3 fő alkotóelem:

  1. URL-csatorna (adja meg saját oldalát, ha jelentéseket szeretne kapni a sikerről)
  2. Egyéni csatorna: Hirdetési terület egyedi számú hirdetési szalaggal
  3. Hirdetési egységek: bizonyos beállítási lehetőségekkel a tervezésben, az oldal elhelyezésében stb.
A hirdetést a Google és partnerei szállítják. A tartalom felett alig vagy egyáltalán nincs kontroll. Az egyes oldalak blokkolhatók a "Hirdetések engedélyezése és blokkolása" menüben, de ez korlátozott és a gyakorlatban gyakran unalmas.
Blokk kategóriák: Fő kategóriák, kényes kategóriák, hirdetési hálózatok

Jelentés funkció:
Oldalmegtekintések, kattintások, oldal CTR, CPC, oldal RPM, becsült bevételek, kattintások országokban stb.

Oldal RPM (bevétel/Milla) vagy EPM (bevétel/Mille) = ezer oldalmegtekintés euróban